Organizacja konferencji

Każdego roku pracownicy, doktoranci oraz studenci SGH organizują wiele konferencji, seminariów oraz innych spotkań związanych z różnorodnymi inicjatywami i projektami. Zachęcamy do śledzenia informacji w kalendarzu SGH oraz do udziału w wybranych wydarzeniach.

Wydarzenia

Poniżej znajdziecie Państwo wskazówki związane z organizacją wydarzeń w naszej uczelni. W zależności od skali i charakteru wydarzenia są to różne działania, a więc katalog jest szeroki. Zapraszamy do korzystania z tych podpowiedzi.

Sprawdzenie dostępności sali
Rezerwacja sali
Zaplanowanie finansów

W Elektronicznym Zarządzaniu Dokumentami (EZD) należy wypełnić kosztorys wydarzenia i sporządzić pismo do przełożonego (jeśli dotyczy) z prośbą o zgodę na realizację wydarzenia. Pismo oraz kosztorys powinny być podpisane przez osobę organizującą wydarzenie. Każda zmiana w kosztorysie wymaga aktualizacji. Kosztorys oraz zgodę przełożonego należy przesłać przez EZD do „KOSZTORYSY” (Kwestura).

Przygotowanie strony informacyjnej

Stronę o wydarzeniu należy przygotować w witrynie jednostki organizacyjnej lub ogólnouczelnianej. Ważne, aby była aktualizowana na bieżąco, ponieważ będzie ona źródłem informacji dla potencjalnych uczestników i pracowników innych jednostek uczelni zaangażowanych, np. w proces decyzyjny/pomocniczy/informacyjny/komunikacyjny. 

Przeprowadzenie zapisów na wydarzenie – formularz zgłoszeniowy

Zapisy na wydarzenie należy przygotować w aplikacji FORMS dostępnej w Chmurze SGH

W celu ochrony danych osobowych należy zapoznać się z informacjami na stronie

PATRONATY I SPONSORZY

Każda współpraca z firmą zewnętrzną wymaga pisemnej zgody w celu wykorzystania logotypów w materiałach promocyjnych lub umowy w przypadku sponsoringu. Umowa musi być zaakceptowana w EZD (dokument do edycji) przez radców prawnych oraz Kwestora.

PATRONAT HONOROWY REKTORA SGH
OPŁATY KONFERENCYJNE

Działu Księgowości Finansowej należy złożyć podanie o utworzenie „produktu w systemie SIMPLE” w celu wystawiania faktur.

CATERING

Catering należy zamówić w intranetowym sklepie SGH wybierając opcję „poczęstunek”, a następnie automatycznie złożyć wniosek w systemie WORKFLOW.

NOCLEGI, DOJAZDY, UROCZYSTE KOLACJE

Na dodatkowe usługi należy złożyć odpowiednie wnioski w systemie WORKFLOW.

ADMINISTRACJA

O każdym wydarzeniu należy poinformować administratora budynku. Szczególnie jeśli zachodzi potrzeba dodatkowego wyposażenia sali lub zorganizowania stanowiska recepcyjnego do rejestracji uczestników. Administrator zapewni także ewentualne wzmocnienie obsługi szatni w czasie wydarzenia.

POTYKACZE, SZTALUGI, DROGOWSKAZY

Potykacze, sztalugi lub drogowskazy można wypożyczyć w Dziale Nauki.

NAGŁOŚNIENIE, PREZENTACJE

W przypadku dodatkowego nagłośnienia lub wyświetlania prezentacji należy skontaktować się z akustykami dyżurującymi w konkretnym budynku.

WSPARCIE INFORMATYCZNE

Kontakt z Zespołem Wsparcia Rozwiązań Informatycznych: zwri@sgh.waw.pl

FOTO

W przypadku potrzeby utrwalenia wydarzenia w formie foto prosimy o kontakt z panem Maciejem Górskim z Zespołu Promocji, aby zarezerwować termin i omówić szczegóły współpracy.

PARKINGI
PRZYGOTOWANIE PUBLIKACJI

W przypadku przygotowywania publikacji na konferencję lub pokonferencyjnej należy skontaktować się z Oficyną Wydawniczą SGH. WNIOSEK O WYDANIA PUBLIKACJI do wypełnienia znajduje się w systemie EZD. 

FAKTURY

Wszystkie faktury zewnętrzne przesłane drogą elektroniczną należy rozliczyć przez system EZD dołączając do nich opis faktury. Faktury tradycyjne należy opisać według procedury zamieszczonej na poniższej stronie i także przesłać przez system EZD.

PROMOCJA
  • Projekty graficzne (bez usługi druku) – prosimy o wysłanie briefu co najmniej 2 tygodnie przed wydarzeniem.
  • Usługi w zakresie drukowania realizuje Oficyna Wydawnicza poprzez sklep intranetowy
    drukowanie poprzez sklep intranetowy

znaki graficzne sgh